Hop til hovedindholdet

Ballerup Børne- Og Ungdomsfilmklub

Frivillige hjælpere Ballerup Børne og Ungdoms Filmklub

Vis lignende arrangementer


Dato og tid

Lørdag d. 14. september 2024 kl. 09:00 til fredag d. 7. april 2028 kl. 16:00

Tilmeldingsfrist

Søndag d. 9. januar 2028 kl. 20:00

Sted

Format Bio, Ballerup Centeret 2, 2750 Ballerup Format Bio
Ballerup Centeret 2
2750 Ballerup

Frivillige hjælpere Ballerup Børne og Ungdoms Filmklub

Vis lignende arrangementer


Tilmelding for frivillige hjælpere Ballerup Børne og Ungdoms Filmklub 2025/2026

 

Det er dejligt, at du har lyst til at give en hjælpende hånd, så vi kan sikre, at vores børn får en dejlig oplevelse med en masse jævnaldrende også i denne sæson.

1. Tilmeld dig som hjælper

2. Skriv en mail og fortæl på hvilke(t) hold du ønsker at være hjælper samt at du er indforstået med, at din email og telefonnummer bliver delt i hjælpergruppen. Sidstnævnte vil gøre kommunikationen mere fleksibel.  Send mail til vagtplan@ballerupbuf.dk>: 

Mødetiden er sat til en halv time før forestillingen starter.                                           Mødetiderne fremgår også af planen som du modtager via mail.

Som ny, vil det være dejligt, hvis du allerede møder 45 minutter før forestillingen på din første dag. Du skal have udleveret en t-shirt og et skilt samt underskrive børneattest. Derudover skal du også have en kort intro, før du bliver kastet ud i at tjekke børn ind etc. Du skal blot komme til en af os med de blå trøjer. Den ansvarlige for dagen, står som regel på den modsatte side af betalingskasserne og som regel med en bærbar pc/ipad foran sig.

V har valgt at betale biografen for en ekstra service i form af rengøring. Dvs. Vi skal blot tjekke for glemte sager. Dette gælder både mellem forestillinger og efter den sidste forestilling. Dette bør gøre arbejdet nemmere for alle de frivillige, så vi primært bruger tiden på at hygge med ungerne og sikre, at de får en dejlig oplevelse.

Der skal minimum være 1 til stede i salen under hele forestillingen. Når forestillingen er slut, følger en fra bestyrelsen i Lillegrupperne og mellemgrupperne ud til opsamlingsstederne og sikrer, at de alle bliver afhentet. Hvis der ikke er en til stede, giver vi selvfølgelig besked om dette. Men på de fleste forestillinger vil der enten være en fra bestyrelsen eller meget erfarne hjælpere til stede.

Hvis du under en forestilling oplever, at et barn bliver utrygt (kan som regel ses ved at barnet enten er meget urolig, så tag fat i en fra bestyrelsen, så vi kan finde ud af, om barnet’s forældre skal kontaktes. Det er meget vigtigt, at børnene føler sig trygge, så de må under ingen omstændigheder tvinges til at blive siddende i salen. Så hellere følge dem ud så vi kan kontakte deres forældre.
Bare husk, at I altid er velkomne til at gribe fat i en af os, hvis I har spørgsmål i løbet af en vagt.

Kaffe i glas og sodavand i papkrus er gratis for hjælpere.

Til slut vil vi sige mange tak for din meget værdsatte hjælp, som vi ikke kan undvære, hvis vi skal give de unge mennesker en masse dejlige oplevelser.


Vi glæder os til at se dig og en masse forventningsfulde børn. 

Mvh 

Ballerup Børne- Og Ungdoms Filmklubs Bestyrelse

https://www.facebook.com/BallerupBUF

https://www.ballerupbuf.dk

 

 

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Kontaktinformation til arrangør

Ballerup Børne- Og Ungdomsfilmklub
Tlf: +45 11111111
Medlem@ballerupbuf.dk

Kontaktinformation til arrangør

Ballerup Børne- Og Ungdomsfilmklub
Tlf: +45 11111111
Medlem@ballerupbuf.dk